Hyvää Juhannusta vaan kaikille ! Tänään on hyvä olla suomalainen.
Voisiko NATO kunnioittaa myös Suomen suvea ja mennä vaikka tutustumaan suomalaiseen saunaan ja vilvoittavaan järveen. En millään pysty ymmärtämään, miksi NATOn hävittäjät pärräävät täällä Peltsulla vaikka kansa viettää rauhan, ystävyyden, kesän, lonkeron ja grillimakkaran suurinta juhlaa. Olen aivan varma, että puolustusvoimilla on loistavia saunoja ympäri maata ja päälle muutama lonkku ja itse grillattua makkaraa tikun nokassa. Yhteisymmärrys kasvaa hetkessä sataan. Kyllä se harjoittelu voi sitten ensi viikolla taas jatkua ryppy otsalla vaikka koko viikon. Helvetti, sanon vaan ! En ymmärrä ?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti