sunnuntai 14. kesäkuuta 2026

Rush


 Lapsenlapset tulivat Tampereelle perinteiselle kesäloma reissulle. Käytiin Nekalassa pomppimassa Rush- nimisessä hallissa. Iso halli oli täynnä kaikenlaisia popputelineitä ja -linnoja. Tunnin vuoro meni nopeasti ja hikeä pukkasi pintaan. Pappa istuskeli rauhallisesti kahvilassa.

Huomenna Eeden ja tiistaina Särkänniemi.

Ei kommentteja: