Tämän vuoden ihanimmat, kekseliäimmät, hauskimmat, informatiivisimmat ja innostavimmat mainokset on valittu. Toimituksemme on haastatellut tv-katsojia ja saanut vakuuttavaa näyttöä niistä mainoksista, jotka ovat ihmisten mielissä. Kaikki kaksi galluppiin osallistunutta henkilöä olivat aivan samaa mieltä kärkisijoista.
Tässä voittajamainosten lista ja katsojien innostuneet kommentit.
Ensimmäinen palkinto Vitaepro
"Tämä lääke herätti heti suuret sympatiat ja innosti minua liikkumaan aamulla, illalla, päivällä ja yöllä, arkisin ja viikonloppuna. Heräsin aamulla pirteänä kuntojumpalle, juoksin aamulenkin, vein lapset hoitoon, kouluun ja yliopistolle, hieroin vaimoni selkää, ystävääni, rakastajatartani, ahkeroin töissä, suunnittelupalavereissa, yt-neuvotteluissa ja työpaikan tyky-päivässä, esiinnyin pikkujouluissa, synttäreillä ja gaalaillassa, ulkoilutin vanhainkodin rouvia, pelasin golfia työpaikkani johtajien kanssa, hoidin naapurin lapsia, kävin jumpalla, tein kävelyretken tähtitorniin, bailasin kavereiden kanssa ja tunsin itseni uudesti syntyneeksi. Sitten aloitin kaiken uudestaan aamulla. Kaikki oli vitaepron ansiota. Uskomatonta, mutta mainos on niin innostava, että haluan katsoa sitä monta kertaa peräkkäin, ihan jatkuvasti ja nautin joka sekunnista. Telkkuohjelmien aikana käyn sitten jääkaapilla."
Toinen palkinto Fairy
"Kerran kun astianpesuaine oli loppunut, kävin lainaamassa naapurin Pekalta. Hänellä oli vain tippa pullon pohjalla, mutta ei se mitään. Pesin sillä tipalla koko loppuvuoden ja pari kuukautta seuraavastakin vuodesta. Fairy on niin riittoisaa, etten ole ostanut lainkaan omaa pulloa. Pekalta saan lainaksi sen viimeisen tipan ja se riittää, riittää ja riittää. Olenkin perustanut astioiden pesulan, jossa voin pestä myös naapurien ja kaikkien ohikulkevien astiat. Se käy helposti, kun Pekan pesuaine on niin riittoisaa."
Kolmas palkinto Trivago
"En ollenkaan ymmärtänyt, että voisin varata joka päivä uuden hotellin. Lisäksi ne ovat oikeasti halpoja. Nykyisin en asu enää kotona vaan kaikkein halvimmissa hotelleissa ympäri maailmaa. Se nyt sattuu olemaan vaan niin halpaa. Moni katsoja ei tajua tätä juttua. Onneksi minä tajusin mainoksen jujun. Nyt olen vapaa valitsemaan joka päivä uuden kodin. Siis halvan hotellihuoneen. Kerran olin astumassa kynnyksen yli yhteen huoneeseen, kunnes klikkasin vielä kerran nettiä. Löysin vielä halvemman myyjän ja säästin viisi euroa. Nukuin todella syvän ja hyvän yöunen tässä hotellissa. Jippii. "
Neljäs palkinto Provexin
"Katsoin mainoksesta miten tukka voi alkaa kasvamaan tällä voiteella. En uskonut. Nyt uskon. Olin kalju ja päätin yrittää. Vedin rasvaa nahkakuulaan ja ihme tapahtui. Hiuksia alkoi kasvaa päähäni salamavauhtia. Pikku hiljaa minusta tuli pitkätukka hippi. Sitten voitelin ainetta muuaallekin kehooni. Minista tuli oranki. Olen asunut nyt Korkeasaaren apinatalossa pari vuotta ja fiilis on korkealla. Voin
suositella tätä kaikille, jotka epäilevät mainosten totuudellisuutta. Tässä on potkua. Kokeile, et kadu !"
Neljäs palkinto Byggmax
" Innostuin suomalaisen tosimiehen rohkeasta ja positiivisesta olemuksesta. Olen itsekin vähän paksu ja yksinkertainen. Nyt olen ostanut tästä liikkeestä laudat, naulat, maalit, muovit, liimat, karmit, kalkit, sementit, raudat, työkalut, koneet, laitteet ja paljon muuta. Makaan työmaallani onnellisena tästä kaikesta vaikken osaakaan rakentaa. Tärkeintä on kuitenkin, että tämä ruotsalainen firma myy minulle suomalaisia materiaaleja ja välineitä. Niitä ilman rakentamisesta ei tulisi mitään. Nyt tulee, kunhan löydän jonkun kaverin tai muun hepun, joka osaa rakentaa."
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti