tiistai 14. elokuuta 2018

SINISTEN UUDET KODIT

Gallupi näyttävät jäätävää tulevaisuutta Sininen tulevaisuus-pulueelle. Sininen on kylmä väri ja kylmät väreet menevät varmasti pitkin Sinisten ministereiden selkäpiitä. Ulospäin ollaan toiveikkaita, mutta sisällä kuohuu. On koittamassa aika jolloin ministereiden on tehtävä ratkaisu tulevaisuudesta. Se ei ole kuotenkaan sininen. Olemme päässeet kaivautumaan Sinisten ministereiden pääkoppaan ja löytäneet jokaiselle oman uuden kodin, siis eduskuntapuolueen.

Timo Soini - Kristillisdemokraatit
"Abortti on minulle tärkeä kysymys. Tai siis abortin vastustaminen. Pitäähän jokaisen saada olla mistä tahansa mitä tahansa. Sitäpaitsi Päivi Räsänen on entinen puolueen puheenjohtaja kuten minä. Ja samaa mieltä kanssani ja myös Donald Trump on, ehkä. Olen kuitenkin ollut hänen rukousaamiaisellaan monta kertaa. Siis Suomen Kristillisdemokraattinen Puolue (SKP)."

Sampo Terho - Keskustapuolue.
"Minulla ei ole oikeastaan mitään pahaa sanottavaa yhdestäkään puolueesta. Olen kallellaan milloin mihin suuntaan. Pitää olla monia mielipiteitä. Siksi valisin Keskustan. Vanhanaikainen keskusta elää ja voi hyvin maaseudulla ja uudenlainen keskusta on myös city-puolue. Sopisin hyvin ainakin Anne Bernerin ja Mikko Alatalon porukkaan."

Jussi Niinistö - Kokoomus
"On aivan selvää, että Suomen tulee liittyä Natoon ja vielä nopeassa aikataulussa. Aivan kuten olen esittänyt tai toteuttanut tai omassa mielessäni ainakin. Turvallisin vaihtoehto on Nato, siksi Kokoomus. Kokemus on osoittanut, että kunhan meillä Kokoomuksessa on taas värisuora voimme liittyä Natoon. Siis Suomi. Kokoomushan on jo kantansa määrittänyt."

Jari Lindström - SDP/Vasemmisto/Perussuomalaiset
Olen aina ollut duunari. Niin nyt Duunariministerinäkin. Olen yrittänyt parantaa suomalaisen duunarin elinoloja kikyllä ja työn sääntöjä poistamalla. Pitäisi saada olla ihan vapaat markkinat, silloin kaikki olisivat duunissa. Sydän on vasemmalla, vaikka olihan se perussuomainen sydän vähän oikeallakin. No, jos totta puhutaan voisin palata perussuomalaisiin. Ainakin silloin, jos en pääse enää duunariministeriksi seuraavaan hallitukseen."


Ei kommentteja: