lauantai 5. marraskuuta 2016

Minä kannatan

Kiinalainen Geda-apina on onnistunut arvaamaan ennalta suuria asioita. Muumuassa jalkapallo-otteluiden tuloksia. Nyt apina on arvannut Amerikan presidentinvaalien lopputuloksen. Tottahan on, että apinakin voi arvata tällaisen sekovaalin tuloksen.
Minä kannatan !

Jari Tervo ei saa tänäkään vuonna kirjallisuuden Finlandia-palkintoa. Hän ei ole edes ehdokkaana. Tämä kaikki vaikka Tervo on kirjoittanut elämänsä parhaan teoksen. Syy on selvä. Tervo saa seuraavan Nobelin kirjallisuuspalkinnon.
Minä kannatan !

Näyttelijäsuuruus Mel Gibson seurustelee itseään 24 vuotta nuoremman naisen kanssa. Kuusikymppinen Gibson on selitellyt suhdettaan ja suurta ikäeroa  26-vuotiaaseen Rosalinda Rossiiniin. "Minulla on tunteita häntä kohtaan".
Minä kannatan !

Kansanterveyden ja raittiuden puolestapuhuja Pekka Puska nousee takaisin eduskuntaan. Keskustalainen Puska on jo ehtinyt kritisoida hallituksen alkoholipolitiikkaa. Hallitus päästää vuoden alusta 5,5 % oluen maitokauppoihin. Puska vastustaa vankasti. Hän tulee Arkadianmäelle myöskin vuoden alussa, jolloin bisseä on tarjolla kaikelle kansalle. Puska haluaisi, että kaikki kuolisivat terveinä ja elinvoimaisina eikä sydän-ja verisuonitauteihin.
Minä kannatan !




Ei kommentteja: